Senaste tiden!

Då var det fredagkväll, sitter och väntar på att Micke ska sluta! Det har inte varit något jobb för mig denna veckan heller, men Micke har jobbat i stort sett hela veckan :) fast på måndag och tisdag har jag äntligen fått mig lite jobb.
Det har varit awesome väder idag, så jag har inte gjort så mycket annat än att bättra på brännan i Botanic garden!
I tisdags så åkte jag, Frida & Karin till Balmoral beach. Dyrt att åka dit, men inga människor om man jämför med Bondi, vilket var sååå skönt!
Micke har fyllt 20 år också! Det firade vi med att äta så mycket vi bara orkade på Pizza hut. Vi båda vet inte när vi var så mätta sist. Det blir nog ett besök snart igen, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: victoria

grattis i efterskott till micke! :)

2012-03-21 @ 10:23:34
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0