Veckan som gått

Söndag eftermiddag och veckan börjar gå mot sitt slut. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Micke är och jobbar och jag sitter här och gör inte så mycket. Men ska snart gå iväg och handla :)

Den här veckan har vi båda jobbat, vilket känns gött! Jag har varit på två olika lager där jag har packat film-affischer och kläder. Klädlagret är nog det värsta jag har varit på. Första dagen hälsade inte ens chefen, utan konstaterade istället att jag var ny och att hon inte ville ha någon ny (som om det skulle vara mitt fel när det var hon som bad om extrapersonal) Men jag fick vara kvar ändå. Sen är alla allmänt otrevliga och skriker på varandara. Kul. Hoppas att jag kan få andra jobb till veckan, men risken finns att jag ska tillbaka dit. Men det är bara att bita ihop, för pengar behövs. För snart ska vi göra ett nytt försök att lämna Sydney och börja resa. Vi har inte bestämt vart vi ska börja, men när vi vet lovar vi att uppdatera er! :)

 

& eftersom jag inte har så mycket annat och göra så kan jag göra en liten lista med saker vi vill och hoppas att vi ska kunna göra innan vi åker hem till Sverige!

 

 

  • Fraser Island
  • Whitsyndays
  • Skydive
  • Dyka/snorkla i barriärrevet
  • Great Ocean Road
  • Ayers rock

 

Igår gick vi till Victoria Park. Det var papegojor överallt, vilket känns helt galet.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0