ÄNTLIGEN!

Äntligen, äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN!! Idag kom Anna hit och jag fick äntligen hålla om henne igen. Vi möttes på George St när hon var påväg med sin grupp till Work&Travel kontoret, jag såg henne på långt håll och kände redan hur glädjen spreds i mig. Där va hon, min Anna - vi möttes och kramades, det var den bästaste bästa kramen på länge! Två månader av väntan, så är det äntligenhon och jag igen, vi!

Ska för övrigt snart skriva en presentation om mig själv, men tyckte att detta var en viktigare uppdatering haha.

Love. /Micke


Kommentarer
Postat av: Hasse

Hej på er!hoppas att allt går bra för er med jobb o

alla äventyr i det stora landet.

Hasse

2011-10-27 @ 16:31:25
Postat av: Sandra

Gud va kul för dig! Hälsa Anna! :)

2011-10-28 @ 08:06:56
URL: http://wasaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0