Kanot och lite annat.

Igår (Onsdag) var vi ute och paddlade kanot i två timmar på Coff's Creek som är ån som går igenom Coff's Harbour, vi brände oss rätt bra på benen och det har vi fått sota för idag. Igår så badade vi även för första gången i poolen här på hostlet, det var riktigt najjjjjssss! På kvällen så gick vi ner till havet, gick längst stranden och kollade på stjärnorna. Det var varmt och skönt i vattnet (här börjar det låta som en "vuxen novell"), mjuk sand och inget folk - bara solnedgång (på fel sida) och fåglar, en riktig myskväll! Idag har vi tagit det lugnt, vi har gjort ett nytt försök att få se en koala i den botaniska trädgården (utan resultat..), vi har badat i poolen och nu sitter vi framför datorn och letar farmjobb (håll tummarna!). Imorgon är det fredag och vi har inga planer mer än att försöka få se lite solnedgång, det blir kanske lite chips eller något sånt gott till det. Ha det bra och trevlig helg /Från oss på andra sidan jorden! Micke&Anna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jag är så glad att jag hittade eran blogg, nämligen så att jag är sugen på att göra en liknande resa med min respektive till Australien. Men jag undrar, hur har ni haft med med att hitta jobb och boende? Hur mycket hade ni i kassan när ni reste iväg? Hur tycker ni att allt har varit hittills? Och hur mycket hjälp har ni tagit av dom ni bokade resan med? Mycket tacksam för svar.

Mvh

Carro

2012-01-20 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0