@ Brisbane.

Halloj! Nu har vi nästan varit på resande fot i en vecka. Hunnit med Byron bay, Surfers paradise och Brisbane. Imorgon åker vi vidare mot Rainbow beach och Fraser Island.
Vi har haft väldigt otur med vädret hela veckan, det har nästan regnat hela tiden. Så jag hoppas verkligen det blir bättre nu!
Just nu sitter jag och snor internet på Hungry jacks, medans grabbarna sitter med sina älskade datorer på hostlet (inte så jättekul alltid att vara ensam tjej och den utan dator haha). Annars idag har vi gått runt på stan, kollat något museum och så jag har träffat en klasskompis från gymnasiet, Yey!
Kan ju passa på att berätta lite vad vi har gjort annars!
I Byron Bay var det sol första dagen, så vi passade på att hyra cyklar och cykla runt lite i stan och längs stränderna. Vi försökte hitta vägen till fyren, men vi cyklade totalt fel och när solen gick ner och var påväg hem hittade vi såklart vart man egentligen skulle ha åkt. Andra dagen regnade det, så större delen av dagen satt vi inne på rummet.
Och i Surfers paradise trotsade vi vädret och hoppade i havet och hängde någon timma på stranden.
Jag önskar att jag kunde ladda upp lite bilder och visa hur fint det är här på andra sidan jorden. Men det får bli när jag har en dator. Ni får googla eller något istället! Haha :)
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0