11 februari

Hej alla glada! Här kommer en lite sen uppdatering från oss i Sydney. För oss så känns det som att allting börjar ta fart (äntligen), jag har förresten förhoppningsvis fått jobb, jag ska packa DvDer vad jag har förstått det som. Om jag nu gör det, och Anna har sitt jobb så stannar vi nog här till Mars någon gång för att få ihop hyfsat bra med pengar för att kunna röra oss vidare! Såklart ska vi leva lite snålt också, visserligen så gör vi det redan - det bästa är att låtsas som att man inte har så mycket pengar så går det rätt bra!
Nu ska vi gå ut en runda medans solen håller på att gå ner!
Skepp o´hoy! /Micke
Här är några bilder från vårat solnedgångsmys förra helgen vid Operahuset!
En båt av det större slaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0