Australia day!

I måndags kom vi tillbaka till Sydney, inte så jätte kul kanske eftersom vi tänk att vi skulle dra oss upp mot kusten och plocka frukt! Men det får bli vid ett senare tillfälle. Idag är det iallafall Australia day! Vi har inte direkt firat, för Micke jobbar nu ikväll/natt och jag ska upp halv 6 imorgon för att åka iväg på mitt första endagsjobb! Yaaaaay! Sen blir det även jobb på måndag, som jag hoppas leder till mer jobb :)
Hoppas ni har det bra där hemma, för vi har det riktigt bra här!
/Anna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va har du fått för jobb Anna? :) Kul att ni uppdaterar så man vet att ni har de bra;) Miss u! <3

2012-01-26 @ 14:50:32
URL: http://wasaney.blogg.se/
Postat av: Jag väntar på fler foton. Din mormor

Bra tt du fått ett jobb, än fast det är tillfälligt. Men vad gör du på jobbet, berätta

Mormor

2012-01-28 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0