Hörde jag fredag?

Hej på er! Vi är verkligen inte bra på att blogga, men det ska väl förhoppningsvis bli bättre någongång :) Den här veckan har vi båda jobbat varje dag, vilket känns gött. Jag slutade som vanligt 12 idag och Micke jobbar fortfarande (men jag tycker han kan komma hem snart). Annars händer det inte så mycket mer.. Jo! Det har regnat i tre dagar ... Inte kul.
Och Taronga Zoo förra helgen var awesome! Även om det inte riktigt var min tanke att se min första koala och känguru i Australien på zoo, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig, som ni vet. Och det kommer nog upp lite bilder också, någongång :)
Om det är något ni undrar över eller så, så är det bara att fråga! /anna
EasyWay smoothies brukar vi unna oss ibland, sååååååå gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0